Okej, september ste že zamudili, ampak naj bo oktober tisti mesec, ko boste končno začeli mislite nase in na svoje zdravje. 

Ni vam treba tekmovati s sodelavci, ki gredo na Ljubljanski maraton, pomembno je le, da se premaknete z mesta in začnete malo gibati in zdravo jesti. Za vas imamo odličen pristop, da boste v najkrajšem možnem času odstranili nadležni špehec na trebuhu, zaradi katerega ne oblečete več svoje najljubše obleke.

Korak 1: Pogovorimo se o prehrani

Pravzaprav tukaj ne mislimo veliko filozofirati, ker imamo občutek, da že vse veste. Zelo veliko boste že naredili zase in za svoje vitko telo, če se boste odpovedali sladkarijam in slabim ogljikovim hidratom. Sladke pijače zamenjajte za vodo ali nesladkan zeliščni čaj (in ja, seveda lahko pijete kavo). Za malico imejte na mizi pest oreščkov, in ko si res ne morete pomagati, pojejte žlico medu, ki bo okrepil vaše zdravje in še potešil željo po sladkem. Jejte več zelenjave in vlaknin.

Korak 2: Znebite se odvečne teže

Tecite 30 minut na dan in kmalu boste videli pozitivne spremembe na svojem telesu. Če na začetku ne zmorete teči 30 minut, kombinirajte tek s hojo. S tekom boste pokurili več kot dvakrat več kalorij kot s hojo.
Plavajte najmanj 30 minut 2- do 3-krat na teden. Izberite slog in tempo po svoji želji, pomembno je le, da neprekinjeno plavate. Plavanje je odlično za oblikovanje telesa in kurjenje kalorij. V eni uri intenzivnega plavanja boste porabili okoli 500 kalorij.
Tudi kolesarjenje je odlična vadba za izgubo teže, a boste morali za učinek zajahati kolo vsaj trikrat na teden.

Korak 3: Okrepite trebušne mišice

Kardio trening vam bo pomagal pri izgubi odvečnih kilogramov, a zagotovo vam ne bo zravnal in učvrstil trebušnih mišic. Za čvrst trebuh boste morali narediti še nekaj dodatnih vaj in predvsem paziti na prehrano. Saj veste – grehi se najprej poznajo na trebuhu in na bokih.
Odlična vaja za čvrsto telo je plank. Poglejte si različne izpeljanke od klasičnega stranskega. Vaje delajte vsaj dan, plank vam ne bo vzel več kot 5 minut.
Seveda naredite še kakšno klasično vajo za trebušne mišice, od zapiranja malih do velikih knjig /tako kot v osnovni šoli), odlične so tudi vaje s kettlebelli.

Korak 4: Razmislite o pilatesu

Pilates je fantastična vadba za krepitev telesa. Morda ne boste dobili kondicije tako kot pri teku ali kolesarjenju, a mislimo, da ni boljšega športa za okrepitev trupa in trebušnih mišic. Pohitite in se vpišite v začetne tečaje pilatesa, če boste vztrajali, boste poleti 2019 v najboljši formi v življenju.

Fotografiji: Shutterstock

Liza - 41/2018

Članek je objavljen v reviji
Liza - 41/2018

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.