Med tednom se večinoma poskušamo prehranjevati zdravo, potem pa pride konec tedna – in vse se izniči. 

Preberite, katerih 5 napak zagreši večina ljudi!

1 Neredna prehrana

Končno konec tedna, končno lahko spimo dlje! Ne glede na to, ali ste bili na zabavi, na koncertu ali pa ste preprosto dolgo v noč gledali televizijo s kavča: v soboto zagotovo porušite običajni dnevni ritem celega tedna. Pozneje vstanete, pozneje pojeste zajtrk, namesto običajnih mislijev pa si zagotovo privoščite dve žemljici. Neredno prehranjevanje privede do tega, da čez dan pojeste več kot med tednom. Če boste pazili, da boste jedli veliko zelenjave in sadja, ste že na varnejši poti.

2 Alkohol

Bodisi v lokalu ali pa doma: večina ljudi ob koncu tedna rada popije kozarček ali dva več. In ker vedo, da bodo lahko naslednji dan spali dlje, jim alkohol tekne še dvakrat bolj. V tem ni nič slabega, le zavedati se morate, da alkohol vsebuje veliko kalorij in obilo sladkorja. Če se želite izogniti tej pasti, pijte počasi in si količino porazdelite čez ves večer.

3 Maščoba in sladkor

Med tednom se velika večina ljudi izogiba mastnemu čipsu in sladkarijam, čez konec tedna pa po njihovem mnenju sledi nagrada. Male pregrehe so sicer dovoljene, pazite pa, da ne boste ves konec tedna jedli burgerjev in klobas. En piškot tu, malo sladoleda tam – in med tednom izginuli kilogrami se hitro vrnejo. Namesto tega si raje popolnoma zavestno po nedeljskem kosilu privoščite košček čokolade ali kolača.

4 Kava

Za zajtrk, popoldne ali po večerji: ob koncu tedna si običajno privoščimo več kave kot med tednom, ker imamo seveda več časa. To lahko kontraproduktivno vpliva na spanec in vzbuja občutek lakote. Posledica so napadi volčje lakote in težave s tem, da v nedeljo zvečer zaspimo.

5 Premalo vode

Večina nas med tednom sedi v pisarni, na mizi pa imamo ves čas pripravljeno steklenico vode. Čez konec tedna običajno kar pozabimo piti – ali pa posežemo po pijačah s sladkorjem. Ne pozabite: voda podpira presnovne procese telesa in skrbi za zdrave celice. Pogosto tudi napačno interpretiramo apetit: mislimo, da smo lačni, vendar na telo pošilja zgolj signale, da potrebuje vodo. Torej: pridno pijte vodo, najbolje pred obrokom.

Fotografija: Shutterstock

Liza - 51/2018

Članek je objavljen v reviji
Liza - 51/2018

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.