Poletje je popoln čas, da se odločite za jutranjo telovadbo.

Jutra so hladna in prijetna, tako da lahko mirno obujete športne copate in jo mahnete na polurni tek ali telovadbo. No, za vas imamo nekaj nasvetov, kako postati jutranji človek, še bolje, kako postati jutranji tekač ali telovadec.

1. Enostavno pojdite prej v posteljo! Najprej ugotovite, kdaj bi bil za vas popoln čas, da vstanete, nato pa odštejte sedem ali osem ur – takrat pojdite v posteljo. Če enostavno niste zaspani, pojdite spat vsak dan 15 minut prej in tako boste počasi prišli na svoj idealen čas. Vaš dolgoročni cilj naj bo, da boste sami od sebe, brez budilke, vstali ob idealni uri za vstajanje in trening.

2. Pred spancem prigriznite! Če spite od sedem do osem ur, a se zbujate še vedno utrujeni in brez energije, potem morda doživljate prevelike padce sladkorja v krvi in ga zjutraj praktično ni. Zjutraj boste tako imeli več energije, če boste zvečer pojedli kakšen prigrizek, na primer žlico arašidovega masla ali čaj z žlico medu.

3. Načrtujte trening! Preden greste spat, se prepričajte, da je vse, kar potrebujete za naslednji dan in za trening, pripravljeno: kava, oblačila, stvari za prhanje po treningu … Prav tako je pametno, da si napišete načrt treninga, da se ne boste zjutraj preveč lovili, kaj bi delali. Če greste na dolg tek, poskrbite, da imate tudi polno baterijo na mobitelu.

4. Ne pritiskajte na 'dremež'! Večina od nas si budilko navije z malo rezerve za kratek dremež. No, če želite iti na trening in biti zares pripravljeni, potem nikar po prvem bujenju ne zadremajte nazaj, saj boste prvič po 10 minutah povsem matasti in prav lahko se vam zgodi, da trdno zaspite nazaj.

5. Začnite počasi! Na začetku je najpomembneje, da ste disciplinirani in vstanete ter se odpravite na trening, pa čeprav le za 20 minut. Večkrat se boste odpravili na jutranjo vabo, lažje vam bo in bolj boste vajeni naporov. A naj še enkrat ponovimo – bodite dosledni, ne preskakujte treningov, na začetku je najbolj pomembno, da vztrajate – vstanite, oblecite se, naredite nekaj požirkov kave in vode ter jo mahnite na trening.

Foto: Shutterstock